فارسی پست

آموزش، معرفی سایت و غیره

آموزش دانلود فايل از 4shared

with 20 comments

در اين پست قصد آموزش دانلود فايل از سايت اشتراك فايل http://www.4shared.com را دارم. دانلود از اين نوع سايت‌ها به هيچ عنوان كار مشكلی نيست ولی بارها دوستانی را مشاهده كرده‌ام كه برای دانلود از اين سايت‌ها دچار مشكل ميشوند. همچنين ممكن است در آينده تغييراتی در طراحی سايت به وجود آيد كه اين باعث تغيير نحوه دانلود ميشود ولی خيلی متفاوت نخواهد بود. اميدوارم كه اين پست از فارسی‌پست.وردپرس.كام مورد استفاده شما قرار گيرد.

برای نشان دادن نحوه‌ی دانلود، در اينجا ميخواهيم فايلی به اسم «WinRar 4.1.65 Full Version.exe» را از اين لينك دانلود كنيم. شما ميتوانيد همين كارها را با فايل مورد نظرتان نيز انجام دهيد.

1. به آدرس فايل مورد نظرتان در سايت 4shared برويد. (در اينجا به اين لينك ميرويم)

2. در بخشی از سايت كه در شكل زير ميبينيد، بر روی كلمه Download Now (4shared-Download-Now) كليك كنيد.

4shared-File-Info

نكته: احتمالا در آينده پستی هم راجع به كلمه سبز رنگ Download قرار بدهم. با كليك كردن بر روی اين بخش، به دانلود فايل 4shared desktop هدايت ميشويد كه برنامه‌ای برای آپلود و مديريت فايل‌ها در 4shared می‌باشد.

3. منتظر باشيد تا شمارشی كه از 10 ثانيه شروع ميشود، تمام شود. (اين عدد ممكن است بعدا تغيير پيدا كند)

4shared-10seconds

4. پس از پايان شمارش، بر روی «Click here to download this file» كليك كنيد تا دانلود شروع شود.

4shared-click-here

توجه: تا اينجای كار مخصوص دانلود از 4shared بود. اگر بقيه كار را هم مشكل داريد، در اينجا، بخش «2. چطور ميتوان يك نرم‌افزار يا هرچيزی (به جز موزيك، عكس، ويدئو و…) را دانلود كرد؟» را بخوانيد.

توجه: ممكن است در هنگام دانلود، با پيغام زير مواجه شويد.
4shared-ip-error
اين پيغام به اين معناست كه شما در حال دانلود فايلی از اين سايت ميباشيد و برای دانلود فايل ديگری بايد منتظر شويد كه دانلود فعلی تمام شود. اگر شما فايلی را از اين سايت دانلود نميكنيد، ممكن است مدتی قبل خواسته باشيد تا فايلی را از اين سايت دانلود كنيد ولی آن را لغو كرده باشيد. در ادامه اين متن آمده «اگر شما فايلی را دانلود نيمكنيد، ممكن است شخص ديگری با آی‌پی شما در حال دانلود از اين سايت ميباشد» كه اين هم بيشتر به اين خاطر در كشور ما پيش می‌آيد كه ISPها (ارائه دهنده‌های خدمات اتصال به شبكه اينترنت – جايی كه اينترنت شما را تايين ميكند مثلا نام شركتی كه كارت اينترنت شما متعلق به آن است) آی پی های يكسانی را به تعدادی از مشتركان خود تخصيص می‌دهند. در ادامه هم به اين مطلب اشاره شده كه با خريد اكانت پرميوم، می‌توانيد چندين فايل را همزمان و با امكانات ديگری دانلود كنيد.

منبع: فارسی‌پست.ورد‌پرس.كام

Written by فارسی پست

2009/09/09 at 09:54

20 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. من برای دانلود یک آهنگ به سایت 4shared رفتم. ولی اشتباهی به جای Download File گزینه کناریش یعنی 4shared desktop را انتخاب کردم و آن را نصب کردم و حالا می خواهم آن را پاک کنم اما پاک نمی شود . می خواستم ببینم می توانید کمکم کنید ؟

    Garfild

    2009/09/22 at 22:29

    • چطور برنامه ای را از كامپيوتر حدف كنيم؟
      1. به Start برويد.
      2. از آنجه به Control Panel برويد.
      3. Add or Remove Programs را انتخاب كنيد.
      4. 4shared Desktop (يا هر برنامه ديگری را كه ميخواهيد پاك كنيد) انتخاب كنيد و روی Remove كليك كنيد.
      از اينجا با طی كردن مراحلی ميتوانيد برنامه مورد نظرتان را به طور كامل از رايانه حذف كنيد.
      در مورد برنامه 4shared Desktop بايد به اين ترتيب عل كنيد:
      5. Next
      6. گزينه Uninstall 4shared Toolbar را مارك (علامت دار) كرده و Next را بزنيد.
      7. Uninstall
      8. دوباره Next را بزنيد.
      9. با انتخاب كردن Finish رايانه ريستارت خواهد شد و برنامه به طور كامل پاك ميشود. اگر ميخواهيد رايانه را بعدا به طور دستی ريستارت كنيد، گزينه I want to manually reboot later را انتخاب كرده و سپس Finish را بزنيد.

      فارسی پست

      2009/10/01 at 23:12

  2. سلام
    ممنون از راهنمايي ها
    من هم به مشكل خوردم، من ميخوام يه فايل تصويري رو دانلود كنم ولي اونجا گزينه اي براي دانلود موزيك ويدئو نمي بينم و دانلود هايي كه اونجا هست مربوط به برنامه ي دسكتاپ فورشير هست كه قبلا هم اشتباهي اون رو دانلود كردم و حسابي عصباني شدم.
    خواهش ميكنم كه كمكم كنيد من اصلا چيزي در مورد با فورشير نميدونم اگر مقاله اي چيزي هست كه تمام محيط فورشير رو توضيح داده باشه در اختيار همه بگذاريد يك دنيا ممنون ميشم.

    مهدي

    2010/12/13 at 22:28

  3. همبن الان رفتم و دوباره امتحان كردم
    فكر كنم موفق شدم و پيداش كردم، من بايد دانلودي كه بزرگ نوشته شده و به رنگ ابي هست رو كليك ميكردم.
    من رو به صفحه اي برده كه شماره ي معكوس ميزنه …
    فكر كنم موفق شدم.
    من قبلا بروي دانلودي كه كوچيكتره و به رنگ سبز هست كليك ميكردم كه من رو به دانلود دستكتاپ فورشير ميبرد.
    با اين حال من ميخوام كه اطلاعات بيشتري در مورد با كار كردن در محيط فورشير داشته باشم.
    باز هم از راهنمايي ها ممنون.
    دوستدار شما مهدي

    مهدي

    2010/12/13 at 22:36

  4. sayte 4shared eror mizane chikar konam?

    mahtab

    2011/01/19 at 23:36

  5. man harchi mizanam dl nemishe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    behi

    2011/02/06 at 00:56

  6. سلام- چگونه باید فایلهای تصویری که با 4shared دانلود کردم را اجرا کنم؟ لطفا به من کمک کنید دیگه کلافه شدم!!!!!

    ali wka

    2011/02/08 at 10:30

  7. باسلام وخسته نباشید لطفابفرمائید از4shared desktop چه استفاده ای میکنند وچگونگی استفاده ازآن رانیز آموزش دهید ممنون ازمحبت شما

    grshamed@yahoo.com

    2011/02/20 at 16:47

  8. سلام
    این مطلبی را که اموزش داده کمتر کسی است که بلد نباشد
    لطفا دانلود با برنامه خود این سایت ویا با دانلود منیجر را یاد بدهید

    mohammad

    2011/02/28 at 21:46

  9. خسته نباشيد باموبايل چطورى ميشه ازفورد شيرد دانلود كرد

    ناشناس

    2012/06/10 at 22:16

  10. سلام من محلی برای طرح کردن سؤالم در این سایت پیدا نکرد ناگزیر در این کادر سؤالم را مطرح میکنم و امیدوارم از راهنمائیتان برخوردار شوم
    لطفأ مشروحأ بفرمائید فایل آپلود شده در 4 شیرد را چگونه پسورد بدهم و برای دوستم ارسال نمایم . با نهایت سپاس و آرزوی موفقیت شما . آزاد

    azad

    2012/07/18 at 18:41

    • سلام؛
      شما باید فایلتون رو با استفاده از نرم‌افزارهایی مثل winrar یا 7-zip فشرده کنید و در عین حال می‌تونید پسورد هم براش بزارید. بعد می‌تونید فایل فشرده شده رو آپلود و لینک دانلودش رو برای دوستتون ارسال کنید تا اون پس از دانلود کردن، فایل‌ها رو با پسوردی که بهش می‌دید از حالت فشرده خارج کنه.

      فارسی پست

      2012/07/21 at 12:29

  11. سلام… ازطریق یک وبلاگ لینک دانلود پی دی فی رو زدم و وارد 4شر شدم گزینه (دانلود نوو) را زدم یک صفه باز شد که قبلا نبود. و از من ایمیل وپسورد ایمیل خودم رو میخواد. باید چیکار کنم؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    ali

    2012/08/04 at 21:46

    • در حال حاضر برای اینکه بتونید از این سایت دانلود کنید، باید توی این سایت عضو باشید و لاگین کرده باشید (وارد شده باشید)

      برای عضویت باید ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور رو وارد کنید. (کلمه عبوری رو که وارد میکنید برای لاگین شدن در همین سایت استفاده خواهد شد و بهتر است کلمه عبور ایمیل خود را برای سایت های دیگر استفاده نکنید)
      پس از این روی لینک ارسالی به ایمیل تان از طرف سایت کلیک کنید تا تصدیق کنید که ایمیل وارده در سایت واقعا متعلق به شماست.

      برای ورود هم از نیمه ی دیگر پنجره باز شده باید استفاده کنید. ایمیل، کلمه عبور و کلیک روی کلمه Login

      فارسی پست

      2012/09/05 at 02:36

  12. من تعجب میکنم چون من اصلا مربع آبی رنگی نمیبینم.هر چی هست سبز رنگه.

    سامان

    2012/08/05 at 20:46

  13. من واقعا از شما ممنونم باخوندن سایت شما که اتفاقی بهش سرزدم به حل مشکلم که دانلود از 4shared بود رسیدم وممنون که این سایت پرمحتوا رو دارین ممنون ازشما بااجازه شما بهتون سرمیزنم و از اموزش هاتون استفاده میکنم

    عرفان

    2012/08/23 at 08:27

  14. بسیار سپاسگذارم

    ناشناس

    2012/09/17 at 08:34

  15. سلام
    لطفا روش دانلود فايل با موبايل از4sharedرو بگيد من تو اون سايت عضوم و زماني که براي دانلود ميرم ميگه15ثانيه صبر کنيد اما اين 15ثانيه اصلا حرکت نميکنه و تکون نميخوره لطفا سريع راهنماييم کنيد با تشکر

    Hamid

    2013/01/06 at 12:32

  16. درود…اگه وینرر داشته باشیم رو سیستم بازم باید این که شما گفتید رو دانلود کنیم؟ اخه winrar خودم رو 4 شیر اکتیو نیست

    bahar

    2013/12/28 at 16:12


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

